Skip to content
  • Ticari İstihbarat
  • Hakkımızda
  • Ülke Profilleri
  • İstihbarat Raporları
  • Nasıl Çalışıyoruz?
  • İletişim Bilgileri

İstihbarat Raporları

Hedef Pazar Raporu
Hedef Müşteri Raporu
Yurtdışı Firma İstihbarat
İthalat Tedarikçi Raporu
Hedef Pazar Raporu

Hedef Pazar İstihbaratı

     Hedef pazar istihbaratı, dünya ticaretinde ihracat yapmak istediğiniz ülkedeki pazara giriş yapmadan önceki kısımları kapsayacağı gibi ihracat başladıktan sonraki aşamalarda da devam eder. Pazar araştırması sırasında uygulayacağınız pazar istihbaratı, dış ticaret istihbaratının ilk ayağını temsil eder.

     İletişim ve ulaşım imkânlarının kolaylaşması ve sınırların öneminin azalmasıyla tüm dünya her firma için büyük bir pazar yeri haline gelmiştir.

     Siz de bu pazardan payınızı almak ve ihracat yapmak istiyorsunuz ama her ihracatçı gibi aklınızda cevaplanması gereken sorular var ise örnek raporumuza göz atın.

Hizmetimiz

     Hedef Pazar İstihbarat Raporu,

  • İhracata hangi pazarlardan başlayacağını bilmeyen veya mevcut pazarlarını genişletmek isteyen işletmelerin,
  • Ürünlerinin küresel ticaretteki hareketlerini ve yıllar içinde arz-talep dengelerini inceleyerek

firmanızın hedef pazarlarını sunduğumuz kapsamlı bir çalışmadır.

Sizin de, ürünlerinize ilgi gösteren
hedef pazarlarınızı tespit edelim.

Raporunuzu Talep Edin

İhracatınızı geliştirin.

Hedef Pazar İstihbaratı

     Hedef pazar istihbaratı, dünya ticaretinde ihracat yapmak istediğiniz ülkedeki pazara giriş yapmadan önceki kısımları kapsayacağı gibi ihracat başladıktan sonraki aşamalarda da devam eder. Pazar araştırması sırasında uygulayacağınız pazar istihbaratı, dış ticaret istihbaratının ilk ayağını temsil eder.

     İletişim ve ulaşım imkânlarının kolaylaşması ve sınırların öneminin azalmasıyla tüm dünya her firma için büyük bir pazar yeri haline gelmiştir.

     Siz de bu pazardan payınızı almak ve ihracat yapmak istiyorsunuz ama her ihracatçı gibi aklınızda cevaplanması gereken sorular var ise örnek raporumuza göz atın.

Hizmetimiz

     Hedef Pazar İstihbarat Raporu,

  • İhracata hangi pazarlardan başlayacağını bilmeyen veya mevcut pazarlarını genişletmek isteyen işletmelerin,
  • Ürünlerinin küresel ticaretteki hareketlerini ve yıllar içinde arz-talep dengelerini inceleyerek

firmanızın hedef pazarlarını sunduğumuz kapsamlı bir çalışmadır.

Örnek Hedef Pazar
İstihbaratı
Raporu

Sizin de, ürünlerinize ilgi gösteren hedef pazarlarınızı tespit edelim. İhracat hedeflerinizi yükseltin.

Raporunuzu Talep Edin
Hedef Müşteri Raporu

Hedef Müşteri İstihbaratı

     Üretim ve satışı yapılan ürünler için doğru müşterilerin bulunması çok önemlidir. Ne kadar çok doğru müşteriye ulaşılırsa, firmanın dış ticaret hacmi o kadar büyüme eğiliminde olur.

     Firmalarımız için doğru müşteri adaylarının tespit edildiği ve listeler halinde gerekli olan tüm bilgilerin sunulduğu müşteri portföyü araştırmalarını yaparak, nokta atışı satış yapmanıza yardımcı olmaktayız.

Hizmetimiz

     Bu hizmet kapsamında  tarafınızca önceden belirlenmiş olan hedef pazar ülkeleri üzerine araştırma yapılmaktadır. Bir talep dahilinde en fazla 5 ülkeden, en az 200 müşteri bilgisi talep edilmesi gerekmektedir.

     Hatırlatma: Bu hizmet sonucunda firmanın, verilen müşteri bilgilerini analiz edip, telefon ve e-posta yoluyla ilk pazarlama girişimlerini başlatması beklenmektedir. TİA, bu hizmette ticari istihbarat sağladıktan sonra sürecin dışında kalmakta ve ürün satışıyla ilgili operasyonel süreçlere dahil olmamaktadır.

Sizin de, ürünlerinize ilgi gösteren potansiyel müşterilerinizi tespit edelim.

Raporunuzu Talep Edin

İhracat satışlarınızı artırın.

Hedef Müşteri İstihbaratı

     Üretim ve satışı yapılan ürünler için doğru müşterilerin bulunması çok önemlidir. Ne kadar çok doğru müşteriye ulaşılırsa, firmanın dış ticaret hacmi o kadar büyüme eğiliminde olur.

 

Hizmetimiz

     Firmalarımız için doğru müşteri adaylarının tespit edildiği ve listeler halinde gerekli olan tüm bilgilerin sunulduğu müşteri portföyü araştırmalarını yaparak, nokta atışı satış yapmanıza yardımcı olmaktayız. Bu hizmet kapsamında  tarafınızca önceden belirlenmiş olan hedef pazar ülkeleri üzerine araştırma yapılmaktadır. Bir talep dahilinde en fazla 5 ülkeden, en az 200 müşteri bilgisi talep edilmesi gerekmektedir.

     Hatırlatma: Bu hizmet sonucunda firmanın, verilen müşteri bilgilerini analiz edip, telefon ve e-posta yoluyla ilk pazarlama girişimlerini başlatması beklenmektedir. TİA, bu hizmette ticari istihbarat sağladıktan sonra sürecin dışında kalmakta ve ürün satışıyla ilgili operasyonel süreçlere dahil olmamaktadır.

Örnek Hedef Müşteri
İstihbaratı
Raporu

Sizin de, ürünlerinize ilgi gösteren hedef pazarlarınızı tespit edelim. İhracat hedeflerinizi yükseltin.

Raporunuzu Talep Edin
Yurtdışı Firma İstihbarat

Yurtdışı Firma İstihbaratı

     Birlikte iş yapılacak olan bir şirket veya kişiye ilişkin önemli bir karar vermeden önce şirketin veya kişinin dürüstlüğünü ve itibarını değerlendirmek çok önemlidir, zira bunun eksikliği olumsuz sonuçlar doğurabilir. 

   İhracatta hedef müşteri bulmaktan daha zor olanı ürünün satışını yapmak ve satışı yapılan malın parasını alabilmektir.

Kiminle iş yaptığınızı biliyor musunuz?

     Bir yönetici olarak neredeyse bütün kritik kararları alırken çeşitli istihbarata ihtiyaç duyuyorsunuz. Yeni bir pazara giriş yaparken, stratejinizi şekillendirirken, şirket satın alımlarında, önemli pozisyonlara personel alımı yaparken, yeni iş ilişkileri kurarken ya da kriz durumlarına müdahale ederken. Liderler yerinde, güncel ve güvenilir istihbarata sahip olduklarında fırsatlardan yararlanmak için daha iyi kararlar vermeye yetkin olurlar.

     Ancak belirsizliklerle dolu bir dünyada yaşıyoruz. İş yaptığınız kişiyi ya da kurumu gerçekte ne kadar tanıyorsunuz? Sizin için doğru iş ortakları mı? Daha iyi alternatifler var mı?

Hizmetimiz

   İlk defa ticari ilişki kuracak firmalar;

karşı firma hakkında iletişim bilgisinden, firmanın mensubu olduğu şirket grubu bilgisine, yıllık ortalama satış rakamlarından, firma yöneticilerinin ve ortaklarının isimlerine kadar detaylı bilgiler alabileceklerdir.

İhracat yaparken ilk defa ticari ilişki kuracaksanız

Raporunuzu Talep Edin

Başarılı İş İlişkileri Kurun

Yurtdışı Firma İstihbaratı

   Bu hizmet ile firmalarımıza yurtdışında ticaret yapacakları firmalar hakkında veri tabanlarından istihbari bilgiler temin edilecektir.

   İhracatta hedef müşteri bulmaktan daha zor olanı ürünün satışını yapmak ve satışı yapılan malın parasını alabilmektir.

Hizmetimiz

   İlk defa ticari ilişki kuracak firmalar;

karşı firma hakkında iletişim bilgisinden, firmanın mensubu olduğu şirket grubu bilgisine, yıllık ortalama satış rakamlarından, firma yöneticilerinin ve ortaklarının isimlerine kadar detaylı bilgiler alabileceklerdir.

   Hatırlatma: Her ne kadar firmanın bilançosu iyi, kredi skoru yüksek çıksa da bu durum firmaya %100 güveneceğiniz anlamına gelmez. Bankaların kara listesinde olan bir firmaya güvenilmeyeceği konusunda hem fikir olsak da bu listelerde olmayan firmaların güvenilir olduğuna dair garanti bir bilgi de elimizde bulunmuyor. Müşteri adayımız olan firmalar bugüne kadar çok sağlam ve temiz bir ticari özgeçmiş ile günümüze gelseler de bundan sonra aynı performansı sergileyip sergilemeyeceklerini kestiremeyeceğimiz için mutlaka tedbirli bir şekilde ilerlemelisiniz.

Örnek Yurtdışı Firma
İstihbaratı
Raporu

İhracat yaparken ürününüze talip olan firmayla ilk defa ticari ilişki kuracak iseniz, firmanın geçmişini size raporlayalım.

Raporunuzu Talep Edin
İthalat Tedarikçi Raporu

İthalat Tedarikçi İstihbaratı

İthal ürün ticareti yapan veya

Üretimlerinde ithal girdi kullanan firmalarımız için kendi tespit ettikleri tedarik pazarlarından veya

Birimimiz tarafından yapılan ön araştırma ile tespit edilen pazarlardan herhangi bir rapora bağlı kalmadan,

  • Gtip,
  • ürün tanımı,
  • standart sektör kodları ve
  • nace kodları aracılığıyla

tedarikçi bilgisi temin edilmesi hizmetidir.

Ekonomik ve kaliteli ithal girdileri tedarik eden
firmalara nasıl ulaşılacağı konusunda;

Raporunuzu Talep Edin

Dünya pazarlarında ki tedarikçilerinize ulaşın

Tedarikçi İstihbaratı

İthal ürün ticareti yapan veya

Üretimlerinde ithal girdi kullanan firmalarımız için kendi tespit ettikleri tedarik pazarlarından veya

Birimimiz tarafından yapılan ön araştırma ile tespit edilen pazarlardan herhangi bir rapora bağlı kalmadan,

  • Gtip,
  • ürün tanımı,
  • standart sektör kodları ve
  • nace kodları aracılığıyla

tedarikçi bilgisi temin edilmesi hizmetidir.

Örnek Tedarikçi
İstihbaratı
Raporu

Sizin de, ürünlerinize ilgi gösteren hedef pazarlarınızı tespit edelim. İhracat hedeflerinizi yükseltin.

Raporunuzu Talep Edin
Go to Top

TİCARİ İSTİHBARAT ARAŞTIRMA VE BİLGİ TOPLAMA SERVİSİ (TİA) ÇALİŞMA USUL VE ESASLARI

Madde 1. Ticari İstihbarat Araştırma ve Bilgi Toplama Servisi (TİA) Konusu ve Amacı

1.1. TİA’nın Amacı

TİA, KOBİ’lerin ihracat kapasitelerini artırmaları ve alternatif pazarları keşfetmeleri amacıyla hizmet vermek üzere kurulmuş bir platformdur. Servisin temel amacı, ihracatçı firmaların ihracatını arttırmak, firmaların daha fazla gelir elde etmesini sağlamak ve ekonomik büyümeye destek olmaktır.

1.2. TİA Hizmetleri

Serviste;

  • Hedef Pazar İstihbaratı,
  • Hedef Müşteri İstihbaratı,
  • Yurtdışı Firma İstihbaratı,
  • Rakip İstihbaratı,
  • Tedarikçi İstihbaratı,
  • Teknik İstihbarat,
  • Uluslararası İhale İstihbaratı hizmetleri verilmektedir.

Madde 2. Hizmet Sunma Süreci ve Hizmetin İçeriği

2.1. Firma, hizmet almaya yönelik talebini TİA web sitesi üzerinden sözleşmeyi onaylayarak gerçekleştirecektir. Başvuru aşamasının tamamlanması için firma tarafından işbu sözleşmenin sistem üzerinden kabul edilmesi zorunludur. Hizmet için yapılacak başvurular genel nitelik taşıyacak olup, spesifik hizmetlerin belirlenmesi başvuru sonrasında TİA uzmanı ile yapılacak görüşme sonucunda belirlenecektir.

2.2. Uzmanların yoğunluğuna ve başvuru sırasına göre, TİA tarafından firma ile temasa geçilerek, gerekli bilgiler paylaşılacaktır.

2.3. Sözleşmenin yürürlüğe girmesi ve TİA tarafından belirlenen hizmete başlanabilmesi için ise işbu sözleşmenin sistem üzerinden indirilerek, firma imza yetkilisi tarafından ıslak imza ile imzalanmış kopyasının ve firma imza sirkülerinin TİA adresine kargolanması, ilgili ödemenin banka dekontunda hizmetin ismi belirtilerek gerçekleştirilmesi ve ödeme dekontunun istihbarat@tia.org.tr adresine iletilmesi gerekmektedir.

2.4. TİA tarafından firma ile ilk olarak, hizmetin içeriği hakkında ayrıntılı bilgi vermek ve firmanın spesifik beklentilerini öğrenmek amacıyla, Bilgilendirme Görüşmesi (1. Görüşme) gerçekleştirilecektir. İşbu görüşmede, “hedef pazar araştırma formu” tanıtılacak olup, firmadan 7 iş günü içerisinde doldurularak TİA’ya göndermesi beklenecektir.

2.5. Firma tarafından doldurulacak olan hedef pazar araştırma formu yalnızca 1 GTİP için söz konusu olacak olup, firmadan gelecek her bir ek GTİP çalışması talebi, TİA tarafından ayrı olarak değerlendirilecek, ücretlendirilecek ve hizmet sırasına yerleştirilecektir.

2.6. TİA tarafından, hedef pazar araştırma formunda belirtilen bilgilere dayanılarak, belirlenen GTİP için firmaya, matris sonucunda hedef olabilecek ülkeler bilgisi iletilecektir. Ara Değerlendirme Görüşmesi (2. Görüşme) tarihi, karşılıklı olarak belirlenerek, bu görüşmede yapılan çalışmalar firma yetkilileri ve TİA tarafından birlikte değerlendirilecektir.

2.7. Hedef pazar ülke raporunun oluşturulabilmesi için, firma tarafından 5 adet hedef ülkenin Ara Değerlendirme Görüşmesi gerçekleştirilmesinden itibaren 7 iş günü içerisinde belirlenmesi ve TİA’ya bildirilmesi gerekmektedir.

2.8. TİA tarafından ihracat ve ithalat verilerinin bilgi kaynakları ve veri tabanları yöntemiyle araştırılarak firma ile paylaşılması üzere, işbu kez firma 7 işgünü içerisinde 5 adet hedef ülke belirleyerek, TİA’ya bildirecektir.

2.9. TİA tarafından, firma ile uygun görülecek tarihte gerçekleştirilecek 3. Görüşme (Genel Değerlendirme Görüşmesi) ile hedef olabilecek firmaların belirlenmesi maksadıyla, SIC (Standard Industrial Classification) kodları üzerinde çalışılacaktır. Bu amaçla OSHO.gov web sayfası ile TİA’in elindeki veriler birlikte kullanılacaktır. TİA uzmanı SIC kod belirleme yöntemini firma ile paylaşmak ile yükümlü olup, nihai kodları belirleme firmanın yükümlülüğündedir. Belirtilen verilerin kullanımı ile firma tarafından 3 SIC kod belirlenerek önem sırasına göre 7. İşgünü içerisinde TİA ile paylaşılacaktır.

2.10. Firma ile uygun görülecek tarihte gerçekleştirilecek 4. Görüşme (Hizmet Sonu Görüşmesi) ile, firmanın seçtiği hizmet türüne göre; TİA tarafından, konşimento verilerinin, rakip ve hedef müşteri olan firma verilerinin, raporların, tedarikçi ülkelerin ve firmaların paylaşılması ve birlikte değerlendirilmesi gerçekleştirilecektir.

2.11. İşbu sözleşme konusu hizmetin verilmesi sürecinde, TİA’nın firma ile gerçekleştirmekle yükümlü olduğu toplam görüşme sayısı 4’tür.

2.12. Hizmetin tamamlanması akabinde, TİA tarafından, 6 aylık dönemlerle firmadan geri bildirim alınarak hizmetin kalitesinin ölçülmesi ve gerekli düzeltmelerin yapılması hedeflenmektedir. Bu çerçevede, firma talep halinde gerekli soruları yanıtlamak, form doldurmak vb. hususlarda gereğini yerine getireceğini kabul ve beyan etmektedir.

Madde 3. Firmanın Hak ve Yükümlülükleri

3.1. Firma, işbu sözleşmeyi akdetmeye engel yasal bir engelinin bulunmadığını (gerçek kişi ise yasal ehliyete haiz olduğunu / tüzel kişi temsilcisi ise yetkili temsilci olduğunu) kabul ve beyan eder. Tüzel kişi, imzacının yetkili temsilci olmadığı iddiasında bulunamayacaktır.

3.2. Firma, TİA’nın firmadan istediği bilgileri ve hizmet için gerekli belgeleri eksiksiz, doğru, zamanında tam bir şekilde vermekle yükümlüdür. Firma tarafından verilen bilgi ve belgeler üçüncü şahısların hiçbir telif hakkını ve diğer haklarını ihlal etmeyecek nitelikte olacaktır. Bu nitelikte 3. Şahıs hak iddia ve ihlallerinden kaynaklı durumlar nedeniyle TİA’nın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.

3.3. Firma, danışmanlık hizmeti için TİA’ya verdiği bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğunu beyan ve taahhüt eder. Bilgilerin yanlış veya eksik olmasından kaynaklanacak olumsuzluklardan TİA sorumlu değildir.

3.4. TİA’nın İstihbarat hizmeti sonrasında, firma tarafından yapılacak ihracat pazarlaması ve satış operasyonlarından firma kendisi sorumludur.

3.5. Firma, TİA’dan herhangi bir Türk firmasının yurtdışı müşteri ve satış bilgisini, hukuka aykırı bilgiyi veya sır niteliğinde olsun ya da olmasın başkaca firmanın ticari bilgilerini talep edemez.

3.6. TİA tarafından işbu sözleşme konusu hizmet kapsamında verilen tüm bilgilerde, sunulan örneklerde, yapılan hesaplamalarda, sözleşme kapsamında hazırlanan ürünlerin tamamında; hukuka uygunluk ve içeriğin doğruluğu taahhüt ve garanti edilmemekte ve verilen hizmetin kullanımı ile ilgili firma tarafından yapılacak olan herhangi bir hukuki/idari ve ticari işlemin müspet sonuçlarına dair bir garanti verilmemektedir. Hizmetin içerikte yer alan bilgilere uygun olarak kullanımı nedeniyle doğabilecek hukuki sonuçlardan ve zararlardan TİA’nın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır. İşbu sözleşme konusu hizmetlerden kaynaklanabilecek kar kaybı, veri kaybı, itibar kaybı veya doğrudan ya da dolaylı, müsbet ya da menfi, ortaya çıkabilecek sair herhangi zarar ve kayıptan TİA’nın cezai, idari veya hukuki herhangi bir sorumluluğu bulunmamakla, sözleşme konusu hizmetin uygulanmasıyla ilgili tüm sorumluluk firmaya aittir. Firmanın bu çerçevede, TİA’dan herhangi bir tazmin talebinde bulunma hakkı yoktur.

3.7. İşbu sözleşme kapsamında TİA tarafından firmaya sunulan her türlü bilgi, öneri, tavsiye, raporlara ilişkin sair içerikler, sunumlar ve yazışmalar verilen hizmetin amacına uygun olarak sadece firma tarafından kullanılabilir.

3.8. Firma, TİA’nın işbu sözleşme kapsamındaki hizmetle ilgili olarak kendisine ileteceği her türlü bilgi ve belgenin güvenliğini sağlamakla ve bilgi güvenliği ile kişisel verilerin korunması hususunda her türlü önlemi alarak, ilgili mevzuatlarda belirtilen yükümlülüklere riayet etmekle, kişisel (gerçek kişiye ait ya da tespit edilebilen) ya da kişisel olmayan, genel hiçbir bilgiyi yurt içi ya da yurt dışı kaynaklara aktarmamakla yükümlüdür.

Madde 4. TİA’nın Yükümlülükleri

4.1. TİA, web sayfasında taahhüt ettiği ve işbu sözleşmede belirtilen hizmet içeriğindeki tüm işlemleri yerine getirmekle yükümlüdür.

4.2. TİA danışmanlık sürecinde oluşturulan rapor, konşimento, potansiyel müşteri bilgisi vb. olmak üzere danışmanlık sürecinde oluşturulan belgeleri mail, çıktı veya Google Drive üzerinden firma ile paylaşılacaktır.

4.3. Potansiyel müşteri tespiti için kullanılacak NACE ve SIC kodlarının tespiti firma eşliğinde yapılacağından meydana gelebilecek yanlışlıklardan TİA sorumlu değildir.

4.4. TİA, temin ettiği potansiyel müşterilerle ilgili herhangi bir satış garantisi vermez.

4.5. TİA, firma için herhangi bir şekilde operasyonel hizmet taahhüt etmez.

4.6. TİA, firmaya ait olan bilgileri herhangi bir şekilde başka bir kişi, kurum ve firma ile paylaşmayacağını kabul ve taahhüt eder.

4.7. Hedef pazar raporunun hazırlanmasında kullanılan veriler ITC TradeMap vb. sitelerden temin edilmektedir ve TİA’nın hazırlayacağı rapordaki hedef pazar ülkeleri tavsiye niteliğindedir.

4.8. TİA nihai raporun teslimini takiben haberdar olduğu ya da ortaya çıkan yeni durumlardan dolayı yapılması gereken güncellemelerden sorumlu değildir.

4.9. İşbu maddede yazılanlar dışında TİA’nın hiçbir yükümlülüğü yoktur.

Madde 5. Ödeme Yükümlülükleri

5.1. TİA’nın hizmetleri, TİA web sayfasında ve işbu sözleşmede yer almaktadır. TİA, hizmet fiyatlarını ve içeriklerini firmalara önceden duyurmadan değiştirme hakkını haizdir. Belirtilen değişiklerin web sayfası üzerinden kontrolünün gerçekleştirilmesi firmanın yükümlülüğünde bulunmaktadır.

5.2. Firma, ödemeyi işbu sözleşmenin 4.3. maddesinde belirtildiği şekilde, banka dekontunda hizmet ismini belirtilerek (Hedef pazar istihbaratı, Rakip istihbaratı vb.) gerçekleştirmek ve ödeme dekontunu en kısa zamanda, en geç 5 işgünü içinde, TİA istihbarat@tia.org.tr adresine iletilmekle yükümlüdür.

Aydınlatma Metni

Ticari elektronik ileti gönderim iznini vermeyi kabul etmem halinde; Ticari İstihbarat – Araştırma ve Bilgi Toplama Servisi tarafından; tarafımca verilen iletişim (cep telefonu numarası, e-posta adresi vb.) verilerimin, internet sitesinde (www.tia.org.tr) erişimime sunulan “Aydınlatma Metni” kapsamında, şirket faaliyetleri doğrultusunda düzenlenen veya kişiselleştirilen ürün ve hizmetler için pazarlama ve reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, ürün ve hizmetlerle ilgili müşteri memnuniyetine ve bağlılık süreçlerine yönelik anketlerin yapılması, promosyon, kampanya, avantaj, indirim, davet, seminer, webinar, eğitim ve etkinlikler hakkında tarafıma bilgilendirilme, reklam ve pazarlama yapılması için iletişim bilgilerim vasıtasıyla tarafıma ticari ileti gönderilmesi(e-posta, arama, SMS) dahil olmak üzere tarafımla ticari iletişim faaliyetlerinin yürütülebilmesi amacıyla işlenmesine onay veriyorum.

  • Ticari İstihbarat
  • Hakkımızda
  • Ülke Profilleri
  • İstihbarat Raporları
  • Nasıl Çalışıyoruz?
  • İletişim Bilgileri
  • Giriş Yap
  • Kayıt Ol
Usul ve Esaslar
Aydınlatma Metni

© 2023 TİA  Ticari İstihbarat.

  • Giriş Yap
  • Kayıt Ol
  • Ticari İstihbarat
  • Hakkımızda
  • Ülke Profilleri
  • İstihbarat Raporları
  • Nasıl Çalışıyoruz?
  • İletişim Bilgileri
Usul ve Esaslar
Aydınlatma Metni

© 2023 TİA  Ticari İstihbarat